InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Explorations of classroom talk and links to reading achievement in upper elementary classrooms
Amanda P. Goodwin, Sun-Joo Cho, Dan Reynolds, Rebecca Silverman, Stephanie Nunn
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 1, 2021, págs. 27-48
‘Time for una pregunta’: understanding Spanish use and interlocutor response among young English learners in cross-age peer interactions while reading and discussing text
Melinda Martin Beltrán, Angélica Montoya-Ávila, Andrés A. García, Megan Madigan Peercy, Rebecca Silverman
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: L1 use in Content-based and CLIL settings), págs. 17-34
Culturally sustaining pedagogy within monolingual language policy: variability in instruction
Catherine J. Michener, Tesha Sengupta-Irving, C. Patrick Proctor, Rebecca Silverman
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 14, Nº. 3, 2015, págs. 199-220
Comparing Reading Profiles of Biliterate Latino/a Children in Elementary School: Evidence from the simple view of reading
C. Patrick Proctor, Jeffrey R. Harring, Rebecca Silverman
Miríada hispánica, ISSN 2171-5718, Nº. 10, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educación y bilingüismo), págs. 59-82
Effects of a tier 2 supplemental reading intervention for at-risk fourth-grade students
Kristen D. Ritchey, Rebecca Silverman, Elizabeth Montanaro, Deborah L. Speece, Christopher Schatschneider
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 78, Nº. 3, 2012, págs. 318-334
Rebecca Silverman, Sara Hines
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 2, 2009, págs. 305-314
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados