InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Allison W. McCulloch, John N. Lovett, Lara Dick, Milan Sherman, Cyndi W. McCul ton, Michael Meagher
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 6, 2022, págs. 1387-1412
Tuning out the world with noise-canceling headphones
Allison W. McCulloch, Ashley Whitehead, Jennifer N. Lovett, Blake Whitley
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 8, 2017, págs. 606-611
My answers don't match! using the graphing calculator to check
Allison W. McCulloch, Karen Keene, Rachel H. Kenney, Margaret Kinzel (ed. lit.), Laurie O. Cavey (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 105, Nº 6, 2012, págs. 464-468
Insights into Graphing Calculator Use: Methods for Capturing Activity and Affect.
Allison W. McCulloch
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 16, Nº. 2, 2009, págs. 75-82
Cultural capital in children's number representations
Allison W. McCulloch, Patricia L. Marshall, Jessica T. DeCuir-Gunby
Teaching Children Mathematics, ISSN 1073-5836, Vol. 16, Nº 3, 2009 (Ejemplar dedicado a: Equity: Teaching, learning, and assessing mathematics for diverse populations), págs. 184-189
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados