págs. 1231-1256
págs. 1257-1296
págs. 1297-1325
págs. 1326-1342
págs. 1343-1362
págs. 1363-1386
págs. 1387-1412
págs. 1413-1434
págs. 1435-1448
págs. 1449-1460
págs. 1461-1477
págs. 1478-1501
págs. 1502-1527
págs. 1528-1545
Temporal relationship between attitude toward mathematics and mathematics achievement
Henry Nsubuga ka, Jan Van Damme, Wim Van den Noortgate, Chandra A. Reynolds
págs. 1546-1570
Marinos Anastasakis, Maria S. Zakynthinaki, Rodrigo Trujillo González, Israel García Alonso, Konstantinos Petridis
págs. 1571-1587
págs. 1588-1608
págs. 1609-1628
págs. 1629-1644
págs. 1645-1649
A new perspective on teaching the natural exponential to engineering students
Mukhtar Ullah, Muhammad Naveed, Olaf Wolkenhauer, Jamshed Iqbal
págs. 1650-1663
págs. 1664-1675
págs. 1676-1682
págs. 1683-1687
págs. 1688-1700
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados