Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Utilizing STEM-based practices to enhance mathematics teaching in Vietnam: Developing students' real-world problem solving and 21st century skills
Hoa Anh Tuong, Pham Sy Nam, Nguyen Huu Hau, Vo Thi Bich Tien, Zsolt Lavicza, Tony Houghton
JOTSE, ISSN-e 2013-6374, Vol. 13, Nº. 1, 2023, págs. 73-91
A look over students’ shoulders when learning mathematics in home-schooling
Robert Weinhandl, Zsolt Lavicza, Tony Houghton, Markus Hohenwarter
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 11, 2022, págs. 2879-2899
Merging flipped classroom approaches with the 5E inquiry model: a design heuristic
Stefanie Schallert, Zsolt Lavicza, Ellen Vandervieren
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 53, Nº. 6, 2022, págs. 1528-1545
Hothousing: utilising industry collaborative problem solving practices for STEAM in schools
Tony Houghton, Zsolt Lavicza, José Manuel Diego Mantecón, KRISTOF FENYVESI, Robert Weinhandl, Imam Fitri Rahmad
JOTSE, ISSN-e 2013-6374, Vol. 12, Nº. 1, 2022, págs. 274-289
Desarrollando innovaciones en Educación STEAM en entornos tecnológicos
Zsolt Lavicza, Mathias Tejera
Unión: revista iberoamericana de educación matemática, ISSN-e 1815-0640, Nº. 66, 2022 (Ejemplar dedicado a: Educación STE(A)M)
Proyectos STEAM con formato KIKS para el desarrollo de competencias clave
José Manuel Diego Mantecón, Teresa F. Blanco, Zaira Ortiz Laso, Zsolt Lavicza
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, ISSN 1134-3478, Nº 66, 2021 (Ejemplar dedicado a: Escuelas públicas para la transformación en la Sociedad del Conocimiento.), págs. 33-43
Budinski Natalija, Zsolt Lavicza, KRISTOF FENYVESI, Dragica Milinković
International Electronic Journal of Mathematics Education, ISSN-e 1306-3030, Vol. 15, Nº. 2, 2020
Systemic Shifts in Instructional Technology: Findings of a Comparative Case Study of Two University Mathematics Departments
Daniel Jarvis, Zsolt Lavicza, Chantal Buteau
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 21, Nº. 4, 2014, págs. 117-142
Csaba Sárvári, Zsolt Lavicza
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 17, Nº. 4, 2010, págs. 167-168
Establishing a Professional Development Network around Dynamic Mathematics Software In england.
Zsolt Lavicza, Markus Hohenwarter, Keith Jones, Allison Lu, Mark Dawes
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 17, Nº. 4, 2010, págs. 177-182
Judith Hohenwarter, Markus Hohenwarter, Zsolt Lavicza
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 17, Nº. 3, 2010, págs. 127-134
Assisting students� cognitive strategies with the use of CAS.
Csaba Sárvári, Zsolt Lavicza, Mihály Klincsik
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 17, Nº. 3, 2010, págs. 147-154
Chantal Buteau, Neil Marshall, Daniel Jarvis, Zsolt Lavicza
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 17, Nº. 2, 2010, págs. 57-68
Markus Hohenwarter, Daniel Jarvis, Zsolt Lavicza
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 16, Nº. 2, 2009, págs. 83-87
Zsolt Lavicza
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 14, Nº. 3, 2007, págs. 121-129
Support mathematics teachers’ technology training in portuguese-speaking african countries (palop)
José Manuel Dos Santos Dos Santos, Astrigilda Silveira, Zsolt Lavicza
Proceedings of the 45th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / coord. por Ceneida Fernández Verdú, Salvador Llinares Ciscar, Ángel Gutiérrez Rodríguez, Núria Planas i Raig, Vol. 4, 2022 (Research Reports (Si – Z) · Oral Communications, Poster Presentations), ISBN 978-84-1302-178-2, pág. 202
Augmented Reality Applications in Early Childhood Education
Lilla Korenova, Zsolt Lavicza, Ibolya Veress Bágyi
Augmented reality in educational settings / coord. por Theodosia Prodromou, 2020, ISBN 9789004408821, págs. 101-120
Applications of Augmented Reality Apps in Teaching Technical Skills Courses
Lilla Korenova, Maria Kožuchová, Jirí Dostál, Zsolt Lavicza
Augmented reality in educational settings / coord. por Theodosia Prodromou, 2020, ISBN 9789004408821, págs. 383-409
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados