Periodo de publicación recogido
|
|
|
TransformED: Trends powerinq personalized learninq
Susan Patrick
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 55, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 56-59
New learning models: The evolution of online learning into innovative k-12 blended programs
Susan Patrick
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 6, 2011, págs. 19-25
Point of view: Access to world-class education?
Susan Patrick
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 49, Nº. 4, 2009, págs. 51-52
Susan Patrick
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 52, Nº. 3, 2012 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 55-58
Es reseña de:
Surpassing Shanghai. An agenda for american education built on the world's leading systems
Marc S. Tucker
Cambridge : Harvard Education Press, 2011
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados