Periodo de publicación recogido
|
|
|
Latent Agents in Networks: Estimation and Targeting
Baris Ata, Alexandre Belloni, Ozan Candogan
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 2, 2024, págs. 549-569
An Optimal Callback Policy for General Arrival Processes: A Pathwise Analysis
Baris Ata, Xiaoshan Peng
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 2, 2020, págs. 327-347
Dynamic Volunteer Staffing in Multicrop Gleaning Operations
Baris Ata, Deishin Lee, Erkut Sönmez
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 2, 2019, págs. 295-314
An Equilibrium Analysis of a Multiclass Queue with Endogenous Abandonments in Heavy Traffic
Baris Ata, Xiaoshan Peng
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 1, 2018, págs. 163-183
Impact of Delay Announcements in Call Centers: An Empirical Approach.
Zeynep Aksin, Baris Ata, Seyed Morteza Emadi, Che-Lin Su
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 1, 2017, págs. 242-265
On optimality gaps in the Halfin�Whitt regime.
Baris Ata, Itai Gurvich
Annals of applied probability: an official journal of the Institute of Mathematical Statistics, ISSN 1050-5164, Vol. 22, Nº. 1, 2012, págs. 407-455
Congestion-Based Lead-Time Quotation for Heterogenous Customers with Convex-Concave Delay Costs: Optimality of a Cost-Balancing Policy Based on Convex Hull Functions
Mustafa Akan, Baris Ata, Tava Olsen
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 6, 2012, págs. 1505-1519
A Broader View of Designing the Liver Allocation System
Mustafa Akan, Oguzhan Alagoz, Baris Ata, Fatih Safa Erenay, Adnan Said
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 4, 2012, págs. 757-770
Near-Optimal Dynamic Lead-Time Quotation and Scheduling Under Convex-Concave Customer Delay Costs.
Baris Ata, Tava Lennon Olsen
Operations research, ISSN 0030-364X, Nº. 3, 2009, págs. 753-768
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados