Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Good Reputation: : Protection against Shareholder Activism
Christian Pieter Hoffmann, Peggy Simcic Bronn, Christian Fieseler
Corporate Reputation Review, ISSN-e 1479-1889, Vol. 19, Nº. 1, 2016, págs. 35-46
A systems approach to understanding how reputation contributes to competitive advantage
Carl Brønn, Peggy Simcic Bronn
Corporate Reputation Review, ISSN-e 1479-1889, Vol. 18, Nº. 2 (April 2015), 2015, págs. 69-86
Reputation, Responsibility, and Stakeholder Support in Scandinavian Firms: A Comparative Analysis.
Deborah Vidaver-Cohen, Peggy Simcic Bronn
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 127, Nº. 1, 2015, págs. 49-64
How others see us: : leaders' perceptions of communication and communication managers
Peggy Simcic Bronn
Journal of Communication Management, ISSN-e 1478-0852, Vol. 18, Nº. 1, 2014, págs. 58-79
Corporate Motives for Social Initiative: Legitimacy, Sustainability, or the Bottom Line?
Peggy Simcic Bronn, Deborah Vidaver-Cohen
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 87, Nº. Extra 1, 2009, págs. 91-109
Decision-making Processes Surrounding Sponsorship Activities
Hans Mathias Thjømøe, Peggy Simcic Bronn, Erik L. Olson
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 42, Nº 6, 2002, págs. 6-15
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados