InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Michael Hal Sosabowski
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 375, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table part 2 / coord. por Geoff Auty, Michael Hal Sosabowski), págs. 45-46
Michael Hal Sosabowski, Michael Stephens, John Emsley
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 375, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table part 2 / coord. por Geoff Auty, Michael Hal Sosabowski), págs. 70-76
An Elemental Spectacle: A Guided Tour of the Darker Reaches of the Periodic Table
Michael Hal Sosabowski, Theodore Gray, Max Whitby, Fiona Barclay, David Campbell
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 375, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table part 2 / coord. por Geoff Auty, Michael Hal Sosabowski), págs. 80-86
The periodic table of medicine
Greg Scutt, Aren Okello, Railton Scott, Michael Hal Sosabowski
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 101, Nº. 374, 2019 (Ejemplar dedicado a: The Periodic Table), págs. 71-80
An overview of some natural products with two A-level science club natural products experiments
Michael Hal Sosabowski, George W. J. Olivier, Hala Jawad, Sieja Maatta
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 366, 2017 (Ejemplar dedicado a: Public understanding of science), págs. 62-72
Scientific U-turns: Eight occasions when science changed its mind
Michael Hal Sosabowski, Paul R. Gard
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 99, Nº. 366, 2017 (Ejemplar dedicado a: Public understanding of science), págs. 121-129
Public understanding of science
Michael Hal Sosabowski
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 95, Nº. 350, 2013 (Ejemplar dedicado a: Public understanding of science), págs. 25-26
Enhancing live practical demonstration by using engagement devices
Michael Hal Sosabowski, David Campbell
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 95, Nº. 350, 2013 (Ejemplar dedicado a: Public understanding of science), págs. 89-92
Two curriculum-relevant/open day physics experiments concerning gravity
Michael Hal Sosabowski, Clive Young, Judy Matkin, Fiona Ponikwer
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 95, Nº. 350, 2013 (Ejemplar dedicado a: Public understanding of science), págs. 93-97
Putting shock and awe into The Bigger Bang! Staging high-end live chemistry events
Michael Hal Sosabowski, Sergey V. Mikhalovsky, Sam Anglin, David Campbell, Max Whitby, Mike Sansom, Bronagh Liddicoat
School Science Review, ISSN 0036-6811, Vol. 91, Nº. 335, 2009 (Ejemplar dedicado a: Chemsitry eseentials and enhancements), págs. 103-118
George W. J. Olivier, Katie Herson, Michael Hal Sosabowski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 12, 2001, pág. 1699
School Science Review. Vol. 101, Nº. 375, 2019
(Ejemplar dedicado a: The Periodic Table part 2 / coord. por Geoff Auty, Michael Hal Sosabowski)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados