InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A framework for sustainable mobile learning in schools.
Wan Ng, Howard Nicholas
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 44, Nº. 5, 2013, págs. 695-715
A progressive pedagogy for online learning with high-Ability secondary school students: a case study
Wang Ng, Howard Nicholas
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 54, Nº 3, 2010, págs. 239-251
A sociolinguistic profile of 100 mothers from middle to upper-middle socio-economic backgrounds in Penang-Chinese community: what languages do they speak at home with their children?
Hui Min Low, Howard Nicholas, Roger Wales
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 31, Nº. 6, 2010, págs. 569-584
Alexandre Duchêne and Monica Heller (eds.): Language in late capitalism: pride and profit
Howard Nicholas (res.)
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 222, 2013 (Ejemplar dedicado a: Migration, Language Maintenance and Shift), págs. 191-194
Es reseña de:
Language in Late Capitalism: Pride and Profit / coord. por Alexandre Duchêne, Monica Heller
Routledge Reino Unido, 2008. ISBN 978-84-9876-223-5
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados