Periodo de publicación recogido
|
|
|
Irrigation: optimiser l'efficience de l'eau du transport a l'application
Jean-Jacques Weber, Jacques Garnier
Perspectives agricoles, ISSN 0399-8533, Nº. 387, 2012, pág. 38
Not playing the game: shifting patterns in the discourse of integration
Kristine Horner, Jean-Jacques Weber
Journal of language and politics, ISSN 1569-2159, Vol. 10, Nº. 2, 2011, págs. 139-159
Small languages, education and citizenship: the paradoxical case of Luxembourgish
Kristine Horner, Jean-Jacques Weber
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 205, 2010, págs. 179-193
Orwellian doublethink: keywords in Luxembourgish and European language-in-education policy discourses
Jean-Jacques Weber, Kristine Horner
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 9, Nº. 3, 2010, págs. 241-256
Foreign Language Provision at Secondary Level in Luxembourg
Jean-Jacques Weber
Sociolinguistica: Internationales Jahrbuch für Europäische Soziolinguistik=International Yearbook of European Sociolinguistics=Annuaire International de la Sociolinguistique Européenne, ISSN 0933-1883, Nº. 24, 1, 2010, págs. 1-12
The Language Situation in Luxembourg
Kristine Horner, Jean-Jacques Weber
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 9, Nº. 1, 2008, págs. 69-128
A concordance- and genre-informed approach to ESP essay writing
Jean-Jacques Weber
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 55, Nº 1, 2001, págs. 14-20
Sade Between Labov and Greimas / Sade entre Labos et Greimas
Marion Colas-Blaise, Jean-Jacques Weber
Revue belge de philologie et d'histoire = Belgisch tijdschrift voor filologie en geschiedenis, ISSN 0035-0818, Vol. 71, Nº. 3, 1993 (Ejemplar dedicado a: langues et littératures modernes), págs. 601-614
Ecoles plurilingues – multilingual schools: Konzepte, Institutionen und Akteure
Jean-Jacques Weber
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 2, 2010, págs. 259-262
Es reseña de:
Ecoles plurilingues – multilingual schools: Konzepte, Institutionen und Akteure
Gabriele Budach (ed. lit.), Jürgen Erfurt (ed. lit.), Melanie Kunkel (ed. lit.)
Frankfurt/Main : Peter Lang Verlag, 2008
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados