Periodo de publicación recogido
|
|
|
Does the first letter of one’s name affect life decisions?: A natural language processing examination of nominative determinism.
Promothesh Chatterjee, Himanshu Mishra, Arul Mishra
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 125, Nº. 5, 2023, págs. 943-968
How language shapes prejudice against women: An examination across 45 world languages
David DeFranza, Himanshu Mishra, Arul Mishra
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 1, 2020, págs. 7-22
Cultural and economic impacts on global cultural products: evidence from U.S. movies
Sangkil Moon, Arul Mishra, Himanshu Mishra, Moon Young Kang
Journal of International Marketing, ISSN-e 1547-7215, Vol. 24, Nº. 3, 2016, págs. 78-97
Bias in spatial risk assessment
Himanshu Mishra, Arul Mishra, Oscar Moreno
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 61, Nº. 4, 2015, págs. 851-863
How Salary Receipt Affects consumers' Regulatory Motivations and Product Preferences.
Himanshu Mishra, Arul Mishra, Dhananjay Nayakankuppam
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 74, Nº 5, 2010, págs. 93-103
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados