InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Including home languages in the classroom: a videographic study on challenges and possibilities of multilingual pedagogy
Elisabeth Peyer, Malgorzata Barras, Gabriela Lüthi
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 19, Nº. 1, 2022, págs. 162-177
Does different mean difficult?: Contrastivity and foreign language reading: Some data on reading in German
Irmtraud Kaiser, Elisabeth Peyer, Raphael Berthele
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 18, Nº. 3, 2014, págs. 222-243
The multilingual reader: advantages in understanding and decoding German sentence structure when reading German as an L3
Elisabeth Peyer, Irmtraud Kaiser, Raphael Berthele
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 7, Nº. 3, 2010, págs. 225-239
Subjektive und objektive Messgrössen zur Erforschung des fremdsprachlichen Leseverstehns: Selbsteinschätzung und Testergebnisse im Vergleich
Elisabeth Peyer, Irmtraud Kaiser
Zeitschrift für Fremdsprachenforschung: ZFF, ISSN 0939-7299, Vol. 21, Nº. 1, 2010, págs. 79-106
Otto Kruse, Madalina Chitez, Elisabeth Peyer
Exploring European writing cultures: Country reports on genres, writing practices and languages used in european higher education / coord. por Otto Kruse, Madalina Chitez, Brittany Rodriguez, Montserrat Castelló Badia, 2016, ISBN 9783905745818, págs. 226-250
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados