InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The English as a Foreign Language / Lingua Franca Debate: Sensitising Teachers of English as a Foreign Language Towards Teaching English as a Lingua Franca
Gillian Mansfield, Franca Poppi
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 14, Nº. 1, 2012 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Journal Vol. 14 No. 1. Issues in Teachers' Professional Development), págs. 159-172
Il curricolo di lingua inglese nell'università italiana
Franca Poppi
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 42, Nº. 1-2, 2010, págs. 125-138
Devising a Language Certificate for Primary School Teachers of English
Marina Bondi, Franca Poppi
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 8, Nº. 1, 2007 (Ejemplar dedicado a: PROFILE 8, No 1. Issues in Teachers’ Professional Development), págs. 145-164
Introduction "Changing contexts". [Tracking language change in specialised and professional genres]
Franca Poppi, Josef Schmied
Tracking language change in specialised and professional genres / coord. por Franca Poppi, Josef Schmied, 2014, ISBN 978-88-6049-120-6, págs. 9-21
The Cultural and Intercultural Dimensions of English as a Lingua Franca
Franca Poppi
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 4, 2017, págs. 534-536
Es reseña de:
The Cultural and Intercultural Dimensions of English as a Lingua Franca
P. Holmes (ed. lit.), F. Dervin (ed. lit.)
Multilingual Matters , 2016
Tracking language change in specialised and professional genres
coord. por Franca Poppi, Josef Schmied
Officina, 2014. ISBN 978-88-6049-120-6
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados