Periodo de publicación recogido
|
|
|
Future directions in feedback on second language writing: Overview and research agenda
Fiona Hyland
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 10, Nº. 2, 2010 (Ejemplar dedicado a: Feedback in Second Language Writing), págs. 171-182
Learning Autonomously: Contextualising Out-of-class English Language Learning
Fiona Hyland
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 13, Nº. 3, 2004, págs. 180-202
Dealing with plagiarism when giving feedback
Fiona Hyland
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 55, Nº 4, 2001, págs. 375-381
ESL writers and feedback: giving more autonomy to students Fiona Hyland
Fiona Hyland
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 4, Nº. 1, 2000, págs. 33-54
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados