InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Khaled Barkaoui
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 80, Nº. 2, 2024, págs. 77-115
Exploring Second Language Learners’ Writing Processes and Texts When Writing to Different Audiences
Khaled Barkaoui
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 77, Nº. 3, 2021, págs. 234-238
Institutional Language Policy and ESL Teachers’ L2 Writing Assessment Practices
William Robert Amilan Cook, Jonathan Luke, Antonella Valeo, Khaled Barkaoui
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 77, Nº. 2, 2021, págs. 93-109
What and When Second-Language Learners Revise When Responding to Timed Writing Tasks on the Computer: The Roles of Task Type, Second Language Proficiency, and Keyboarding Skills.
Khaled Barkaoui
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 1, 2016, págs. 320-340
Test-Takers' Strategic Behaviors in Independent and Integrated Speaking Tasks
Khaled Barkaoui, Lindsay Brooks, Merril Swain, Sharon Lapkin
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 34, Nº 3, 2013, págs. 304-324
Khaled Barkaoui
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 44, Nº. 1, 2010, págs. 31-57
Participants, texts and processes in ESL/EFL essay tests: A Narrative Review of the Literature
Khaled Barkaoui
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 64, Nº. 1, 2007, págs. 99-134
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados