InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effects of meaning-focused pre-tasks on beginning-level L2 writing in German: An exploratory study
Zsuzsanna Abrams, David R. Byrd
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 4, 2017, págs. 434-453
Differentiating Instruction and Assessment for English Language Learners: A Guide for K�12 Teachers
David R. Byrd
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 46, Nº. 2, 2012, págs. 425-427
David R. Byrd, Anne Cummings Hlas, John Watzke, María Fernanda Montes Valencia
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 44, Nº. 1, 2011, págs. 4-39
Long-Term Portfolio Projects to Teach and Assess Culture Learning in the Secondary Spanish Classroom: Shifting the Area of Expertise
David R. Byrd, Aaron Wall
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 92, Nº 4, 2009, págs. 774-777
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados