Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning and Socializing Preferences in Hong Kong Chinese Children.
Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Veronica K.W. Lai, Sze Long Poon, Sarah E. Gaither
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 6, 2018, págs. 2109-2117
Question, Explanation, Follow-Up: A Mechanism for Learning From Others?
Katelyn E. Kurkul, Kathleen H. Corriveau
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 1, 2018, págs. 280-294
Preschoolers' Preference for Syntactic Complexity Varies by Socioeconomic Status
Kathleen H. Corriveau, Katelyn Kurkul, Sudha Arunachalam
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 5, 2016, págs. 1529-1537
Monoracial and Biracial Children: Effects of Racial Identity Saliency on Social Learning and Social Preferences
Sarah E. Gaither, Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris, Nalini Ambady, Samuel R. Sommers
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 6, 2014, págs. 2299-2316
“Why Does Rain Fall?”: Children Prefer to Learn From an Informant Who Uses Noncircular Explanations
Kathleen H. Corriveau, Katelyn E. Kurkul
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 5, 2014, págs. 1827-1835
Children Trust a Consensus Composed of Outgroup Members—But Do Not Retain That Trust
Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 1, 2013, págs. 269-282
Eva E. Chen, Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 27, Nº. 3, 2011, págs. 625-630
Children Monitor Individuals’ Expertise for Word Learning
David Sobel, Kathleen H. Corriveau
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 669-679
Young Children’s Trust in Their Mother’s Claims: Longitudinal Links With Attachment Security in Infancy
Kathleen H. Corriveau, Paul L. Harris, Elizabeth Meins, Charles Fernyhough, Bronia Arnott, Lorna Elliott, Beth Liddle, Alexandra Hearn, Lucia Vittorini, Marc de Rosnay
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 3, 2009, págs. 750-761
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados