Periodo de publicación recogido
|
|
|
Niche construction and the evolution of leadership
Brian R. Spisak, Michael J. O'Brien, Nigel Nicholson, Mark van Vugt
Academy of management review, ISSN 0363-7425, Vol. 40, Nº 2, 2015, págs. 291-306
Exit, voice and loyalty: Analytic and empirical developments
Keith Dowding, Peter John, Thanos Mergoupis, Mark van Vugt
European journal of political research, ISSN 0304-4130, ISSN-e 1475-6765, Vol. 37, Nº. 4, 2000 (Ejemplar dedicado a: Annual review), págs. 469-495
The Evolutionary Mismatch Hypothesis: Implications for Applied Social Psychology
Mark van Vugt, Lianne P. de Vries, Norman P. Li
Applications of Social Psychology: How Social Psychology Can Contribute to the Solution of Real-World Problems / Joseph P. Forgas (ed. lit.), William D. Crano (ed. lit.), Klaus Fiedler (ed. lit.), 2020, ISBN 9780367418335, págs. 40-57
23. Self-interest and beyond: basic processes of social interaction
Paul A. M. Van Lange, David De Cremer, Eric Van Dijk, Mark van Vugt
Social psychology: handbook of basic principles / Arie W. Kruglanski (ed. lit.), E. Tory Higgins (ed. lit.), 2007, ISBN 978-1-57230-918-0, págs. 540-564
27. Self-justification among car drivers: processes that undermine policy measures
Rob Holland, Ree Meertens, Mark van Vugt
Marketing for sustainability: towards transactional policy-making / Gerard Bartels (ed. lit.), Wil Nelissen (ed. lit.), 2002, ISBN 158603204-6, págs. 333-342
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados