Periodo de publicación recogido
|
|
|
Abusive Supervision as a Response to Follower Hostility: A Moderated Mediation Model
Jeroen Camps, Jeroen Stouten, David De Cremer
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 164, Nº. 3, 2020, págs. 495-514
Yu Yang, David De Cremer, Chao Wang
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 145, Nº. 3, 2017, págs. 659-670
Sebastian C. Schuh, Niels van Quaquebeke, Anja S. Göritz, Katherine R. Xin, David De Cremer, Rolf Van Dick
Human Relations, ISSN-e 1741-282X, Vol. 69, Nº. 12, 2016, págs. 2224-2249
When saying sorry may not help: : Transgressor power moderates the effect of an apology on forgiveness in the workplace
Xue Zheng, Marius Van Dijke, Joost M. Leunissen, Laura M Giurge, David De Cremer
Human Relations, ISSN-e 1741-282X, Vol. 69, Nº. 6, 2016, págs. 1387-1418
Willing and able: : Action-state orientation and the relation between procedural justice and employee cooperation
Marius Van Dijke, David De Cremer, Lieven Brebels, Niels van Quaquebeke
Journal of Management, ISSN-e 1557-1211, Vol. 41, Nº. 7, 2015, págs. 1982-2003
A. Joosten, Marius Van Dijke, A. Van Hiel, David De Cremer
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 121, Nº. 1, 2014, págs. 1-14
Feel Good, Do-Good!? On Consistency and Compensation in Moral Self-Regulation.
A. Joosten, Marius Van Dijke, A. Van Hiel, David De Cremer
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 123, Nº. 1, 2014, págs. 71-84
David De Cremer
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 225, 2013, págs. 48-50
S. Thau, C. Tröster, Karl. Aquino, M. Pillutla, David De Cremer
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 113, Nº. 1, 2013, págs. 133-146
Regulating Ethical Failures: Insights from Psychology.
David De Cremer, Ann E. Tenbrunsel, Marius van Dijke
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 95, Nº. Extra 1, 2010, págs. 1-6
Why Leaders Not Always Disapprove of Unethical Follower Behavior: It Depends on the Leader's Self-Interest and Accountability
Niek Hoogervorst, David De Cremer, Marius van Dijke
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 95, Nº. Extra 1, 2010, págs. 29-41
Pieter T.M. Desmet, David De Cremer, Eric van Dijk
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 95, Nº. Extra 1, 2010, págs. 105-115
8. Procedural fairness responses in the context of self-uncertainty
Constantine Sedikides, David De Cremer, Claire M. Hart, Lieven Brebels
Handbook of the uncertain self / Robert M. Arkin (ed. lit.), Kathyrin C. Oleson (ed. lit.), Patrick J. Carroll (ed. lit.), 2010, ISBN 978-0-8058-6187-7, págs. 142-159
23. Self-interest and beyond: basic processes of social interaction
Paul A. M. Van Lange, David De Cremer, Eric Van Dijk, Mark van Vugt
Social psychology: handbook of basic principles / Arie W. Kruglanski (ed. lit.), E. Tory Higgins (ed. lit.), 2007, ISBN 978-1-57230-918-0, págs. 540-564
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados