InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A practitioner study on the implementation of strategy instruction for boredom regulation
Sachiko Nakamura, Pornapit Darasawang, Hayo Reinders
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 2, 2024, págs. 786-808
Teknologia, motibazioa eta autonomia, eta irakaslearen psikologia hizkuntzen ikaskuntzan: mitoen eta aukeren azterketa bat
Hayo Reinders, Glenn Stockwell
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 39, Nº. 97, 2021
Autonomia eta teknologia 20 urteren ondoren: noraino heldu gara? nora goaz?
Hayo Reinders, Cynthia White
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 36, Nº. 92, 2018
Language MOOCs: what teachers need to know
Hayo Reinders
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 27, No. 2, 2018, págs. 46-48
Moving from teacher resistance to teacher leadership
Hayo Reinders
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 26, No. 3, 2017, págs. 20-22
A positive approach to dealing with teacher resistance
Hayo Reinders
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 26, No. 2, 2017, págs. 74-76
Implementing mobile language learning with an augmented reality activity
Hayo Reinders
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 23, No. 2, 2014, págs. 42-46
Hayo Reinders
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 22, No. 2, 2013, págs. 33-37
Learner uptake and acquisition in three grammar-oriented production activities
Hayo Reinders
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 13, Nº. 2, 2009, págs. 201-222
An evaluative checklist for self-access materials
Hayo Reinders, Marilyn Lewis
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 60, Nº 3, 2006, págs. 272-278
Technology in Support of Self-Access Pedagogy
Hayo Reinders, Noemí Lázaro Torres
Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning / coord. por Fenghui Zhang, Sarah B. Barber, 2008, ISBN 9781599048956, pág. 27
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados