InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A change of scenery: Does the setting of an instructional video affect learning?
Martin Merkt, Sabrina Lux, Vincent Hoogerheide, Tamara van Gog, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1273-1283
Julia Moritz, Hauke S. Meyerhoff, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 148-165
Task-appropriate visualizations: Can the very same visualization format either promote or hinder learning depending on the task requirements?
Alexander Soemer, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 7, 2016, págs. 960-968
Explaining pictures: How verbal cues influence processing of pictorial learning material
Manuela Glaser, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 4, 2015, págs. 1006-1018
Do films make you learn? Inference processes in expository film comprehension
Maike Tibus, Anke Heier, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 2, 2013, págs. 329-340
Visual mnemonics for language learning: Static pictures versus animated morphs
Alexander Soemer, Stephan Schwan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 565-579
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados