Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Cultural invariance of goal orientation and self-efficacy in New Zealand: Relations with achievement
Kane Meissel, Christine M. Rubie-Davies
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 1, 2016, págs. 92-111
Teacher beliefs, teacher characteristics, and school contextual factors: What are the relationships?
Christine M. Rubie-Davies, Annaline Flint, Lyn G. McDonald
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2012, págs. 270-288
Teacher expectations and perceptions of student attributes: Is there a relationship?
Christine M. Rubie-Davies
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2010, págs. 121-135
Classroom interactions: Exploring the practices of high- and low-expectation teachers.
Christine M. Rubie-Davies
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2007, págs. 289-306
The effect of a new approach to group work on pupil-pupil and teacher-pupil interactions
Peter Blatchford, Ed Baines, Christine M. Rubie-Davies, Paul Bassett, Anne Chowne
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 4, 2006, págs. 750-765
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados