Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Stereotype threat in learning situations? An investigation among language minority students
Sabrina König, Justine Stang Rabrig, Bettina Hannover, Lysann Zander, Nele McElvany
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 2, 2023, págs. 841-864
Feeling socially embedded and engaging at school: The impact of peer status, victimization experiences, and teacher awareness of peer relations in class
Marvin Harks, Bettina Hannover
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 35, Nº 4, 2020, págs. 795-818
Franziska Moser, Bettina Hannover
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 29, Nº 3, 2014, págs. 387-407
When being a girl matters less: Accessibility of gender-related self-knowledge in single-sex and coeducational classes and its impact on students' physics-related self-concept of ability
Ursula Kessels, Bettina Hannover
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2008, págs. 273-289
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados