Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
B. Cameron Reed
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 58, Nº. 8, 2020, págs. 556-559
Can the Energy of Fission Make a Grain of Sand Visibly Jump?
B. Cameron Reed
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 56, Nº. 9, 2018, págs. 583-583
Revisiting The Los Alamos Primer
B. Cameron Reed
Physics today, ISSN 0031-9228, Vol. 70, Nº. 9, 2017, págs. 42-49
B. Cameron Reed, Brian M. Dean (ed. lit.), Daniel Ness (ed. lit.), Nick Wasserman (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 8, 2016, págs. 633-636
Neutrons as party animals: an analogy for understanding heavy-element fissility
B. Cameron Reed
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 9, 2012, págs. 544-545
A Graphical Examination of Uranium and Plutonium Fissility.
B. Cameron Reed
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 3, 2008, págs. 446-450
Resource Letter MP-1: The Manhattan Project and related nuclear research
B. Cameron Reed, Roger H. Stuewer
American journal of physics, ISSN 0002-9505, Nº. 9, 2005, págs. 805-811
Accurate and efficient perturbation theory by matrix inversion
B. Cameron Reed
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 10, 1999, págs. 1444-1447
Variational treatment of attractive central power-law potentials
B. Cameron Reed
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 74, Nº 8, 1997, págs. 935-936
Estimating the Critical Mass of a Fissionable Isotope
B. Cameron Reed
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 2 (February), 1996, págs. 162-164
Deterministic simulations of two-dimensional hard-disk gases
Ralph K. Birdwhistell, B. Cameron Reed
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 70, Nº 10, 1993, págs. 831-837
Building the H Bomb: a Personal History
B. Cameron Reed
Physics today, ISSN 0031-9228, Vol. 68, Nº. 7, 2015, pág. 46
Es reseña de:
Building the H Bomb: A Personal History
Kenneth W. Ford
2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados