Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Single-case research of treatment effectiveness: an intensive intervention for children with sensory processing and integration challenges
Sarah A. Schoen, Lucy Miller, Andrea Valdez
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 73, Nº. Extra 4, 1, 2019
Early identification of sensory processing difficulties in high-risk infants
Joanne E. Flanagan, Sarah A. Schoen, Lucy Jane Miller
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 73, Nº. 2, 2019
Pilot Study of the Sensory Over-Responsivity Scales: Assessment and Inventory
Sarah A. Schoen, Lucy Jane Miller, Kathy E. Green
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 62, Nº. 4, 2008, págs. 393-406
Lessons Learned: A Pilot Study on Occupational Therapy Effectiveness for Children With Sensory Modulation Disorder
Lucy Jane Miller, Sarah A. Schoen, Katherine James, Roseann C. Schaaf
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 61, Nº. 2, 2007, págs. 161-169
Fidelity in Sensory Integration Intervention Research
L. Diane Parham, Ellen S. Cohn, Susan L. Spitzer, Jane A. Koomar, Lucy Jane Miller, Janice P. Burke, Barbara Brett-Grenn, Zoe Mailloux, Teresa A. May-Benson, Susanne Smith Roley, Roseann C. Schaaf, Sarah A. Schoen, Clare A. Summers
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 61, Nº. 2, 2007, págs. 216-227
Lucy Jane Miller, Joseph R. Coll, Sarah A. Schoen
American Journal of Occupational Therapy, ISSN 0272-9490, Vol. 61, Nº. 2, 2007, págs. 228-238
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados