InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Word search sequences in teacher-student interaction in an English as medium of instruction context
Derya Duran, Salla Kurhila, Olcay Sert
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 502-521
Divergent language choices and maintenance of intersubjectivity: the case of Danish EFL young learners
Maria Vanessa aus der Wieschen, Olcay Sert
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 1, 2021, págs. 107-123
Local Contingencies in L2 Tasks: a Comparison of Context-Sensitive Interactional Achievements across Two Different Task Types
Ufuk Balaman, Olcay Sert
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, ISSN-e 2013-6196, Vol. 10, Nº. 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: August/September 2017), págs. 9-27
Plurilingual Repertoires in the ESL Classroom: The Case of the European School
Gudrun Ziegler, Natalia Durus, Olcay Sert
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 3, 2013, págs. 643-650
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados