Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Amanda C. Dickes, Amy Kamarainen, Shari J. Metcalf, Semiha Gün‐Yildiz, Karen Brennan, Tina Grotzer, Chris Dede
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 5, 2019, págs. 2181-2202
Next steps for "big data" in education: Utilizing data-intensive research
Chris Dede
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 56, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: A genera), págs. 37-42
Refections on the Draft National Educational Technology Plan 2010: Foundations for Transformation
Chris Dede
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 50, Nº. 6, 2010, págs. 18-22
A Special Report: Ubiquitous Mobile Technologies and the Transformation of Schooling
Chris Dede
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 50, Nº. 2, 2010, págs. 3-8
Introduction to articles by Rosenheck and Preis
Chris Dede
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 48, Nº. 2, 2008, págs. 3-4
Chris Dede
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 48, Nº. 2, 2008, págs. 16-17
No cliche left behind: Why education policy is not like the movies
Chris Dede
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 43, Nº. 2, 2003, págs. 5-10
Yasmin B. Kafai, Chris Dede
The cambridge handbook of the learning sciences / coord. por R. Keith Sawyer, 2014, ISBN 978-1-107-62657-7, págs. 522-544
Tecnologías avanzadas y aprendizaje distribuido en la enseñanza universitaria
Chris Dede
La enseñanza universitaria en la era digital, 2002, ISBN 84-8063-566-5, págs. 83-102
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados