Periodo de publicación recogido
|
|
|
Modeling customer experience with public sector smartphone apps: a mixed methods study in the UAE
Alia AlJanahi, Sanjai Parahoo
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 20, Nº. 4, 2023, págs. 813-827
Investigating antecedents of social innovation in public sector using a service ecosystem lens
Sanjai Parahoo, Ahmed A. Al Nakeeb
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 16, Nº. 2-4, 2019, págs. 235-253
Changing consumer behavior paradigms: : does passenger age impact factors influencing MRT usage?
Sanjai Parahoo, Heather Harvey, Gihad Radi
Corporate Reputation Review, ISSN-e 1479-1889, Vol. 17, Nº. 1, 2014, págs. 64-77
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados