Periodo de publicación recogido
|
|
|
The paradox of publicity: : how awards can negatively affect the evaluation of quality
Balázs Kovács, Amanda J. Sharkey
Administrative science quarterly, ISSN 0001-8392, Vol. 59, Nº 1, 2014, págs. 1-33
Conflicting social codes and organizations: : hygiene and authenticity in consumer evaluations of restaurants
David W. Lehman, Balázs Kovács, Glenn R. Carroll
Management science: journal of the Institute for operations research and the management sciences, ISSN 0025-1909, Vol. 60, Nº. 10, 2014, págs. 2602-2617
Authenticity and consumer value ratings: : empirical tests from the restaurant domain
Balázs Kovács, Glenn R. Carroll, David W. Lehman
Organization Science, ISSN-e 1526-5455, Vol. 25, Nº. 2, 2014, págs. 458-478
Contrasting alternative explanations for the consequences of category spanning: : A study of restaurant reviews and menus in San Francisco
Balázs Kovács, Rebeka Johnson
Strategic Organization, ISSN-e 1741-315X, Vol. 12, Nº. 1, 2014, págs. 7-37
Intraovarian transplantation of stage I-II follicles results in viable zebrafish embryos
Zsolt Csenki, Andreas Zaucker, Balázs Kovács, Yavor Hadzhiev, Arpád Hegyi, Katalin-Kinga Lefler, Tamás Müller, Róbert Kovács, Béla Urbányi, László Váradi, Ferenc Müller
International journal of developmental biology, ISSN 0214-6282, Vol. 54, Nº. 4, 2010, págs. 585-589
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados