Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
In the digital world, not everything that can be measured matters
Gian Fulgoni
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 56, Nº 1, 2016, 13 págs.
Is your digital marketing strategy in sync with Latino-user behavior?
Gian Fulgoni, Adam Lella
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 3, 2014, págs. 255-258
Uses and misuses of online-survey panels in digital research
Gian Fulgoni
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 2, 2014, págs. 133-137
Digital game changers: : how social media will help usher in the era of mobile and multi-platform campaign-effectiveness measurement.
Gian Fulgoni, Andrew Lipsman
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 1, 2014, págs. 11-16
Fast and furious � � or much ado about nothing? sub-optimal respondent behavior and data quality.
Randall K. Thomas, William A. Cook, Gian Fulgoni, Don Gloeckler, George H. Terhanian
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 54, Nº 1, 2014, págs. 17-31
Big data: : Friend or foe of digital advertising? Five ways marketers should use digital big data to their advantage.
Gian Fulgoni
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 4, 2013, págs. 372-376
Stephanie Flosi, Gian Fulgoni, Andrea Vollman
Journal of Advertising Research, ISSN 0021-8499, Vol. 53, Nº 2, 2013, págs. 192-199
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados