Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reconciling accountability and development needs in heritage language education: A communication challenge for the evaluation consultant
Catherine Elder
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 13, Nº. 1, 2009, págs. 15-33
Evaluating the Effectiveness of Heritage Language Education: What Role for Testing?
Catherine Elder
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 8, Nº. 2-3, 2005, págs. 196-212
Catherine Elder, Diane Manwaring
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 13, Nº. 3, 2004, págs. 145-162
Is it fair to assess native and non-native speakers in common on school foreign language examinations?: The case of Italian in Australia
Catherine Elder
Fairness and validation in language assessment : selected papers from the 19th language testing research colloquium, Orlando, Florida, 2000, ISBN 0-521-65103-4, págs. 82-104
Emigrazione e comportamento linguistico: un’indagine sul trilinguismo dei siciliani e dei veneti in Australia: C. Bettoni and A. Rubino
Catherine Elder
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 3, Nº. 1, 2000, págs. 62-67
Es reseña de:
Bettoni & Rubino: Emigrazione e comportamento linguistico
Word: Journal of the International Linguistic Association, ISSN-e 2373-5112, ISSN 0043-7956, Vol. 51, Nº 1, 2000, págs. 138-141
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados