InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Exclusive Dealing as a Barrier to Entry? Evidence from Automobiles
Laura Nurski, Frank Verboven
Review of economic studies, ISSN 0034-6527, Vol. 83, Nº 3, 2016, págs. 1156-1188
Entry and competition in differentiated products markets
Catherine Schaumans, Frank Verboven
The Review of economics and statistics, ISSN 0034-6535, Vol. 97, Nº 1, 2015, págs. 195-209
Merger simulation with nested logit demand
Jonas Björnerstedt, Frank Verboven
The Stata journal, ISSN 1536-867X, Vol. 14, Nº. 3, 2014, págs. 511-540
Competition in local-service sectors
Marnik G. Dekimpe, Frank Verboven, Kathleen Cleeren
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 23, Nº 4, 2006, págs. 357-367
Quantifying the effects from horizontal mergers in European competition policy
Frank Verboven, Marc Ivaldi
International journal of industrial organization, ISSN 0167-7187, Vol. 23, Nº. 9, 2005, págs. 669-691
Quantifying the effects from horizontal mergers: Comments on the underlying assumptions
Frank Verboven, Marc Ivaldi
International journal of industrial organization, ISSN 0167-7187, Vol. 23, Nº. 9, 2005, págs. 699-702
Product Line Rivalry and Market Segmentation--With an Application to Automobile Optional Engine
Frank Verboven
Journal of industrial economics, ISSN 0022-1821, Vol. 47, Nº 4, 1999, págs. 399-425
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados