Periodo de publicación recogido
|
|
|
Cross‐sector alliances in the global refugee crisis: An institutional theory approach
Aimei Yang, Wenlin Liu, Rong Wang
Business Ethics: A european review, ISSN 0962-8770, Vol. 29, Nº. 3, 2020, págs. 646-660
Looking over, looking out, and moving forward: positioning public relations in theorizing organizational network ecologies
Aimei Yang, Maureen Taylor
Communication Theory, ISSN-e 1468-2885, Vol. 25, Nº. 1, 2015, págs. 91-115
Have Global Ethical Values Emerged in the Public Relations Industry?: evidence from National and International Professional Public Relations Associations
Maureen Taylor, Aimei Yang
Journal of business ethics, ISSN 0167-4544, Vol. 130, Nº. 3, 2015, págs. 543-555
Implementing dialogic communication: : A survey of IPR, PRSA, and IABC members
Jin Huang, Aimei Yang
Public Relations Review, ISSN-e 0363-8111, Vol. 41, Nº. 3, 2015, págs. 376-377
Social media and organizational visibility: : A sample of Fortune 500 corporations
Aimei Yang, Michael Kent
Public Relations Review, ISSN-e 0363-8111, Vol. 40, Nº. 3, 2014, págs. 562-564
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados