InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Who Is Considered Gifted From a Teacher’s Perspective? A Representative Large-Scale Study
Jessika Golle, Trudie Schils, Lex Borghans, Norman Rose
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 67, Nº 1, 2023, págs. 64-79
When academic achievement (also) reflects personality: Using the personality-achievement saturation hypothesis (PASH) to explain differential associations between achievement measures and personality traits
Nicolas Hübner, Marion Spengler, Benjamin Nagengast, Lex Borghans, Trudie Schils, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 2, 2022, págs. 326-345
People skills and the labor- market outcomes of underrepresented groups
Lex Borghans, Bas Ter Weel, Bruce A. Weinberg
Industrial & labor relations review, ISSN 0019-7939, Vol. 67, Nº 2, 2014, págs. 287-334
Job Mobility in Europe, Japan and the United States
Lex Borghans, Bart H.H. Golsteyn
British journal of industrial relations, ISSN 0007-1080, Vol. 50, Nº. 3, 2012, págs. 436-456
Wage Effects of On‐the‐Job Training: A Meta‐Analysis
Carla Haelermans, Lex Borghans
British journal of industrial relations, ISSN 0007-1080, Vol. 50, Nº. 3, 2012, págs. 502-528
Interpersonal Styles and Labor Market Outcomes
Lex Borghans, Bas Ter Weel, Bruce A. Weinberg
Journal of human resources, ISSN 0022-166X, Vol. 43, Nº 4, 2008, págs. 815-858
The Economics and Psychology of Personality Traits
Lex Borghans, Angela Lee Duckworth, James J. Heckman, Bas Ter Weel
Journal of human resources, ISSN 0022-166X, Vol. 43, Nº 4, 2008, págs. 972-1059
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados