InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Mediational Role of Classroom Practices During the Silent Period: A New-Immigrant Student Learning the English Language in a Mainstream Classroom.
Ana Christina DaSilva, Eun-young Jang
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 42, Nº. 4, 2008, págs. 567-590
Carnival in a Mainstream Kindergarten Classroom: A Bakhtinian Analysis of Second Language Learners' Off-Task Behaviors
Ana Christina DaSilva, Steven G. Mccaferty
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 91, Nº 1, 2007, págs. 31-44
Young bilingual learners at home and school: researching multilingual voices
Ana Christina DaSilva
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Conflicts and tensions in classroom codeswitching), págs. 254-257
Es reseña de:
Young bilingual learners at home and school: researching multilingual voices
Rose Drury
Stoke-on-Trent : Trenthan Books, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados