Periodo de publicación recogido
|
|
|
Racialized Research Identities in ESL/EFL Research.
Ena Lee, Andrea Simon-Maeda
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 40, Nº. 3, 2006, págs. 573-594
The Complex Construction of Professional Identities: Female EFL Educators in Japan Speak Out.
Andrea Simon-Maeda
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 38, Nº. 3, 2004, págs. 405-436
When Discourses Collide: An Ethnography of Migrant Children at Home and in School: Marianne Exum Lopez
Andrea Simon-Maeda
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 6, Nº. 1, 2003, págs. 71-74
Writing for Scholarly Publication: Behind the Scenes in Language Education C.P. Casanave and S. Vandrick (eds).
Andrea Simon-Maeda
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 7, Nº. 2-3, 2004, págs. 238-240
Es reseña de:
Writing for scholarly publication: behind the scenes in language education
Brian Paltridge
English for specific purposes: An international journal of ESP, ISSN 0889-4906, Vol. 24, Nº 1, 2005, págs. 111-113
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados