InstitucionesÁrea de conocimientoIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Brands at work: the search for meaning in mundane work
Matthew J. Brannan, Elizabeth Parsons, Vincenza Priola
Organization studies, ISSN 0170-8406, Vol. 36, Nº 1, 2015, págs. 29-53
Job motivation and satisfaction: Unpacking the key factors for charity shop managers
Adelina Broadbridge, Elizabeth Parsons
Journal of retailing and consumer services, ISSN 0969-6989, Vol. 13, Nº. 2, 2006, págs. 121-131
Charity shop managers in the UK: becoming more professional?
Elizabeth Parsons
Journal of retailing and consumer services, ISSN 0969-6989, Vol. 11, Nº. 5, 2004, págs. 259-268
Charity retailing in the UK: a typology
Elizabeth Parsons
Journal of retailing and consumer services, ISSN 0969-6989, Vol. 11, Nº. 1, 2004, págs. 31-40
Mothering and Food Acquisition in Times of Austerity: Individual versus Collaborative Responses in the UK and Italy
Benedetta Cappellini, Vicki Harman, Alessandra Marilli, Elizabeth Parsons
Families in economically hard times: experiences and coping strategies in Europe / Vida Cesnuitytė (ed. lit.), Gerardo Meil Landwerlin (ed. lit.), 2020, ISBN 978-1-83909-072-1, págs. 187-200
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados