InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Emotional dysregulation in adults from 10 world societies: an epidemiological latent class analysis of the adult-self-report
Valentina Bianchi, Leslie A. Rescorla, Eleonora Rosi, Silvia Grazioli, Maddalena Mauri, Alessandra Frigerio, Thomas M. Achenbach, Masha Y. Ivanova, Ladislav Csemy, Jeroen Decoster, Johnny R. J. Fontaine, Yasuko Funabiki, David M. Ndetei, Kyung Ja Oh, Marina M. da Rocha, Roma Simulioniene, Elvisa Sokoli, Massimo Molteni, Maria Nobile
International journal of clinical and health psychology, ISSN 1697-2600, Vol. 22, Nº. 2, 2022, págs. 4-10
From Parent to Child to Parent: Associations Between Parent and Offspring Psychopathology.
Yllza Xerxa, Leslie A. Rescorla, Jan van der Ende, Manon H.J. Hillegers, Frank C. Verhulst, Henning Tiemeier
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 92, Nº. 1, 2021, págs. 291-307
Syndromes of collateral-reported psychopathology for ages 18-59 in 18 Societies
Masha Y. Ivanova, Thomas M. Achenbach, Leslie A. Rescorla, Lori V. Turner, Hervör Alma Árnadóttir, Alma Au, J. Carlos Caldas, Nebia Chaalal, Yi Chuen Chen, Marina M. da Rocha, Jeroen Decoster, Johnny R. J. Fontaine, Yasuko Funabiki, Halldór S. Gudmundsson, Young Ah Kim, Patrick Leung, Jianghong Liu, Sergey Malykh, Jasminka Markovic, Kyung Ja Oh, Jean-Michel Petot, Virginia Corina Samaniego, Edwiges Ferreira de Mattos Silvares, Roma Simulioniene, Valentina Sobot, Elvisa Sokoli, Guiju Sun, Joel B. Talcott, Natalia Vázquez, Ewa Zasepa
International journal of clinical and health psychology, ISSN 1697-2600, Vol. 15, Nº. 1, 2015, págs. 18-28
The use of psychological state words by late talkers at ages 3, 4, and 5 years
Eliza Carlson Lee, Leslie A. Rescorla
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 29, Nº 1, 2008, págs. 21-39
Growth in Standardized Ability and Achievement Test Scores From 3rd to 10th Grade
Adena S. Rosenthal, Leslie A. Rescorla
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 1, 2004, págs. 85-96
Late-emerging reading disabilities.
Jennifer Mirak Leach, Hollis S. Scarborough, Leslie A. Rescorla
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 95, Nº. 2, 2003, págs. 211-224
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados