Periodo de publicación recogido
|
|
|
Innu Oral Dominance Meets Schooling: New Data on Outcomes
Barbara Burnaby, David Philpott
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 28, Nº. 4, 2007, págs. 270-289
A.P.R. HOWATT with H.G. WIDDOWSON. A History of English Language Teaching (second edition).
Barbara Burnaby
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 6, Nº. 3-4, 2007, págs. 395-397
JANE FREELAND AND DONNA PATRICK (Eds). Language Rights and Language Survival: Sociolinguistic and Sociocultural Perspectives (Encounters Volume 4)
Barbara Burnaby
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 5, Nº. 4, 2006, págs. 481-484
John Edwards (Ed). Language in Canada
Barbara Burnaby
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 2, Nº. 1, 2003, págs. 96-98
Cree Decision Making Concerning Language: A Case Study
Barbara Burnaby, Marguerite MacKenzie
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 22, Nº. 3, 2001, págs. 191-209
"Those Who Know": Views on Literacy Among Adult Immigrants in Canada
Cecil Klassen, Barbara Burnaby
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 27, Nº. 3, 1993, págs. 377-398
Chinese Teachers' Views of Western Language Teaching: Context Informs Paradigms
Barbara Burnaby
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 23, Nº. 2, 1989, págs. 219-238
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados