InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Early childhood educators’ competences for supporting children's academic language skills in Germany
Marije C. Michel, Daniela Ofner, Dieter Thoma
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 1-2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Language Awareness for our Multicultural World: Selected papers from the 11th International Conference of the Association for Language Awareness, Concordia University, Montreal, July 2012), págs. 138-156
The Use of Conjunctions in Cognitively Simple Versus Complex Oral L2 Tasks.
Marije C. Michel
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 1, 2013, págs. 178-195
Marije C. Michel (res.)
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 1, 2015, págs. 123-124
Es reseña de:
Dimensions of L2 performance and proficiency: complexity, accuracy and fluency in SLA
Alex Housen (ed. lit.), Folkert Kuiken (ed. lit.), Ineke Vedder (ed. lit.)
Amsterdam : John Benjamins Pub. Co., 2012
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados