InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Addressing unsolved educational problems about linguistically diverse children: perspectives of early childhood educators in South Korea
Shim Lew, Jayoung Choi
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 4, 2022, págs. 1194-1211
A child’s trilingual language practices in Korean, Farsi, and English: from a sustainable translanguaging perspective
Jayoung Choi
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 16, Nº. 4, 2019, págs. 534-548
Jayoung Choi, Youngjoo Yi
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 45, Nº. 1, 2012, págs. 110-129
Maintaining three languages: the teenage years (parents’ and teachers’ guides)
Jayoung Choi, Ji Hye Shin, Aram Cho
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 15, Nº. 1, 2018, págs. 113-116
Es reseña de:
Maintaining three languages: the teenage years (parents’ and teachers’ guides)
Xiao-lei Wang
Buffalo : Multilingual Matters, 2015
Maintaining three languages: the teenage years (Parents’ and teachers’ guides)
Jayoung Choi, Ji Hye Shin, Aram Cho
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 14, Nº. 4, 2017, págs. 478-481
Es reseña de:
Maintaining three languages: the teenage years (parents’ and teachers’ guides)
Xiao-lei Wang
Buffalo : Multilingual Matters, 2015
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados