InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Bilingual profiles differentially predict executive functions during early childhood: A latent profile analysis
Hwajin Yang, Germaine Y. Q. Tng, Wee Qin Ng, Sujin Yang
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 27, Nº 1, 2024, págs. 164-177
Bilingual interactional contexts predict executive functions in older adults
Hwajin Yang, Germaine Y. Q. Tng, Gilaine Rui Ng, Wee Qin Ng
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 1, 2023, págs. 36-47
Code-Switching patterns differentially shape cognitive control: Testing the predictions of the adaptive control hypothesis
Gilaine Ng, Hwajin Yang
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 3, 2022, págs. 521-535
The effects of script variation, literacy skills, and immersion experience on executive attention: A comparison of matched monoscriptal and biscriptal bilinguals
Sujin Yang, Hwajin Yang, Andree Hartanto
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 22, Nº 1, 2019, págs. 142-156
Are all interferences bad?: Bilingual advantages in working memory are modulated by varying demands for controlled processing
Hwajin Yang, Sujin Yang
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 1, 2017, págs. 184-196
Positive affect facilitates the effect of a warning on false memory in the DRM paradigm
Hwajin Yang, Sujin Yang, Stephen J. Ceci, Alice M. Isen
Journal of Positive Psychology, ISSN-e 1743-9779, Vol. 10, Nº. 3, 2015, págs. 196-206
Early childhood bilingualism leads to advances in executive attention: Dissociating culture and language
Sujin Yang, Hwajin Yang, Barbara Lust
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 14, Nº 3, 2011, págs. 412-422
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados