Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Methodological and Epistemological Issues in the Interpretation of Infant Cognitive Development
Ulrich Müller, Gerald Giesbrecht
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 6, 2008, págs. 1654-1658
Katherine Gela, Ulrich Müller, Anthony Steven Dick, Philip David Zelazo, Willis F. Overton
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 2, 2006, págs. 395-412
Executive function and children's understanding of false belief: how specific is the relation?
Ulrich Müller, Sarah Imrisek, Philip David Zelazo
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 20, Nº. 2, 2005, págs. 173-189
Interference Control in a New Rule Use Task: Age-Related Changes, Labeling, and Attention
Philip David Zelazo, Ulrich Müller, Suzanne Hood, Tullia Leone, Lisa Rohrer
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 75, Nº. 5, 2004, págs. 1594-1609
"Selbstbidlung": A way to develop competencies and personality by using tasks at the workplace and in daily life as learning opportunities
Ulrich Müller
Educational journeys and changing lives: adult student experiences / Barbara Merrill (ed. lit.), José González-Monteagudo (ed. lit.), Vol. 2, 2010, ISBN 978-84-693-1554-5, págs. 342-351
Commentary on part II: Some reflections on the development of symbolic activity
Ulrich Müller, Jeremy I.M. Carpendale
Symbolic transformation: the mind in movement through culture and society / Brady Wagoner (ed. lit.), 2010, ISBN 978-0-415-48848-8, págs. 232-240
The executive functions of language on preschool children
Ulrich Müller, Sophie Jacques, Karin Brocki, Philip David Zelazo
Private Speech, executive functioning, and the development of verbal self-regulation / coord. por Adam Winsler, Charles Fernyhough, Ignacio Montero García-Celay, 2009, ISBN 978-0-521-86607-1, págs. 53-68
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados