Periodo de publicación recogido
|
|
|
Towards a professional development tool for teachers of English in bilingual streams: the dynamics of beliefs and practices
Liz Dale, Ron Oostdam, Marjolijn Verspoor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 9, 2021, págs. 1288-1305
Searching for identity and focus: towards an analytical framework for language teachers in bilingual education
Liz Dale, Ron Oostdam, Marjolijn Verspoor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 3, 2018, págs. 366-383
Clarifying CLIL for the English teacher
Rosie Tanner, Liz Dale
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 24, No. 2, 2015, págs. 25-28
CLIL challenges in designing learning experiences
Liz Dale, Tessa Mearns
The Routledge Handbook of Content and Language Integrated Learning / Darío Luis Banegas (dir.), Sandra Zappa-Hollman (dir.), 2024, ISBN 978-1-032-00195-1, págs. 313-327
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados