InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Can small changes matter?: Reducing cognitive load in educational media supports low-income preschoolers’ vocabulary learning
Preeti Samudra, Kevin M. Wong, Susan B. Neuman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1277-1291
Scaffolding attention and partial word learning through interactive coviewing of educational media: An eye-tracking study with low-income preschoolers
Susan B. Neuman, Preeti Samudra, Kevin M. Wong, Tanya Kaefer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1100-1110
Learning vocabulary from educational media: The role of pedagogical supports for low-income preschoolers.
Susan B. Neuman, Kevin M. Wong, Rachel Flynn, Tanya Kaefer
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 1, 2019, págs. 32-44
A double dose of disadvantage: Language experiences for low-income children in home and school
Susan B. Neuman, Tanya Kaefer, Ashley Pinkham
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 1, 2018, págs. 102-118
Contexts for teacher practice: (Re)Considering the role of context in interventions in early childhood teacher engagement with new approaches to shared book reading
Kelly Delaney Klinger, Susan B. Neuman
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 24, Nº. 1, 2016
Explaining and Understanding Early Literacy
Susan B. Neuman
Investigaciones Sobre Lectura, ISSN-e 2340-8685, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Investigaciones Sobre Lectura), págs. 7-14
Can babies learn to read?: A randomized trial of baby media
Susan B. Neuman, Tanya Kaefer, Ashley Pinkham, Gabrielle Strouse
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 3, 2014, págs. 815-830
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados