InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
That’s hard!: Item difficulty and word characteristics for bilinguals with and without developmental language disorder
Stephanie McMillen, Jissel B. Anaya, Elizabeth D. Peña, Lisa M. Bedore, Elisa Barquín
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1838-1856
Todd A. Gibson, Elizabeth D. Peña, Lisa M. Bedore, Kevin S. McCarter
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 819-833
Becky H Huang, Lisa M. Bedore, Luping Niu, Yangting Wang, Nicole Y. Y. Wicha
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 25, Nº. 1, 2021, págs. 40-57
Effects of divided input on bilingual children with language impairment
Elizabeth D. Peña, Lisa M. Bedore, Prarthana Shivabasappa, Luping Niu
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 24, Nº. 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: The role of input in bilingual children's language and literacy development), págs. 62-78
Todd A. Gibson, Connie Summers, Elizabeth D. Pena, Lisa M. Bedore, Ronald B. Gillam, Thomas M. Bohman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 3, 2015, págs. 551-560
Todd A. Gibson, Elizabeth D. Pena, Lisa M. Bedore
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 1, 2014, págs. 90-110
Semantic Development in Spanish–English Bilingual Children: Effects of Age and Language Experience
Li Sheng, Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Christine Fiestas
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 1034-1045
Parent and teacher rating of bilingual language proficiency and language development concerns
Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Debbie Joyner, Candace Macken
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 5, 2011, págs. 489-511
What you hear and what you say: language performance in Spanish–English bilinguals
Thomas M. Bohman, Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Anita Mendez Perez, Ronald B. Gillam
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 3, 2010, págs. 325-344
Assessment of Bilingual Children for Identification of Language Impairment: Current Findings and Implications for Practice
Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 11, Nº. 1, 2008, págs. 1-29
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados