InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Improving oral and written narration and reading comprehension of children at-risk for language and literacy difficulties: Results of a randomized clinical trial
Sandra Laing Gillam, Sharon Vaughn, Greg Roberts, Philip Capin, Anna-Mária Fall, Megan Israelsen Augenstein, Sarai Holbrook, Rebekah Wada, Allison Hancock, Carly Fox, Jordan Dille, Beula M Magimairaj, Ronald B. Gillam
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 1, 2023, págs. 99-117
Todd A. Gibson, Connie Summers, Elizabeth D. Pena, Lisa M. Bedore, Ronald B. Gillam, Thomas M. Bohman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 3, 2015, págs. 551-560
The measure matters: Language dominance profiles across measures in Spanish–English bilingual children
Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Connie Summers, Karin M. Boerger, Maria D. Resendiz, Kai Greene, Thomas M. Bohman, Ronald B. Gillam
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 15, Nº 3, 2012, págs. 616-629
What you hear and what you say: language performance in Spanish–English bilinguals
Thomas M. Bohman, Lisa M. Bedore, Elizabeth D. Pena, Anita Mendez Perez, Ronald B. Gillam
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 13, Nº. 3, 2010, págs. 325-344
Relation of auditory attention and complex sentence comprehension in children with specific language impairment: A preliminary study
J. W. Montgomery, Julia L. Evans, Ronald B. Gillam
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 30, Nº 1, 2009, págs. 123-151
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados