Periodo de publicación recogido
|
|
|
Subcomponents of Second-Language Aptitude and Second-Language Proficiency.
Richard L. Sparks, Nancy Humbach, Jon M. Patton, Leonore Ganschow
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 2, 2011, págs. 253-273
Richard L. Sparks, Jon M. Patton, Leonore Ganschow, Nancy Humbach, James Javorshy
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 1, 2008, págs. 162-174
Anxiety about foreign language learning among high school women.
Leonore Ganschow, Richard L. Sparks
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 80, Nº 2, 1996, págs. 199-212
A Strong Inference Approach to Causal Factors in Foreign Language Learning: A Response to MacIntyre
Richard L. Sparks, Leonore Ganschow
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 79, Nº 2, 1995, págs. 235-244
Differences in language performance among high-, average-, and low-anxious college foreign
James Javorshy, Leonore Ganschow
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 78, Nº 1, 1994, págs. 41-55
Searching for the cognitive locus of foreign language learning difficulties: Linking first and
Leonore Ganschow, Richard L. Sparks
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 77, Nº 3, 1993, págs. 289-302
The impact of native language learning problems on foreign language learning: Case study
Richard L. Sparks, Leonore Ganschow
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 77, Nº 1, 1993, págs. 58-74
Foreign Language Learning Differences: Affective or Native Language Aptitude Differences?
Richard L. Sparks, Leonore Ganschow
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 75, Nº 1, 1991, págs. 3-16
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados