Periodo de publicación recogido
|
|
|
Question asking and the common good: A hermeneutic investigation of student questioning in moral configurations of classroom practice
Susan P. Gong, Stephen C. Yanchar
Qualitative Research in Education, ISSN-e 2014-6418, Vol. 8, Nº. 3, 2019, págs. 248-275
Instructional design practice as innovating learning: Journeys into the unfamiliar
Stephen C. Yanchar
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 56, Nº. 1, 2016 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 14-20
Agency and learning: Some implications for educational technology theory and research
Stephen C. Yanchar, Jonathan S. Spackman
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 52, Nº. 5, 2012 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 3-13
Toward a concept of facilitative theorizing: An alternative to prescriptive and descriptive theory in educational technology
Stephen C. Yanchar, James E. Faulconer
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 3, 2011, págs. 26-31
An Alternative View of the Instructional Design Process: A Response to Smith and Boling
Andrew S. Gibbons, Stephen C. Yanchar
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 50, Nº. 4, 2010, págs. 16-26
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados