Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tips for the speaking part of IELTS
Rory O'Kane
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 27, No. 1, 2018, págs. 44-46
Wayne Rimmer, Rory O'Kane
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 27, No. 1, 2018, págs. 85-86
Coherence and cohesion in IELTS academic writing 2
Rory O'Kane
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 112, 2017, págs. 41-43
Coherence and cohesion in IELTS academic writing 1
Rory O'Kane
English teaching professional, ISSN 1362-5276, Nº. 111, 2017, págs. 44-45
"Short" short stories in the ELT classroom
Rory O'Kane
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 26, No. 4, 2017, págs. 57-62
Rory O'Kane
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 25, No. 3, 2016, págs. 39-40
IELTS Academic Writing Tak 1 - A checklist for use in class
Rory O'Kane
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 24, No. 3, 2015, págs. 34-36
Sandee Thompson, Rory O'Kane, Le Van Canh, Jonathon Ryan, Neil McBeath
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 28, No. 2, 2019, págs. 81-82
Es reseña de:
Language Assessment for Classroom Teachers
Lyle Bachmand, Barbara Damböck
Oxfors university press, 2017
Teaching in Low-Resource Classrooms: Voices of Experience
Richard Smith, Arnol Padwad, Deborah Bullock
British Council, 2017
Exploratory practice in language teaching.
Judith Hanks
Palgrave Macmillan, 2017
English medium Instruction: content and language in policy and practice
Ernesto Macaro
Oxford university press, 2018
English Across the fracture lines
Elizabeth J Erling
2017
Anthea Fester, Rory O'Kane
Modern English teacher, ISSN 0308-0587, Vol. 28, No. 1, 2019, págs. 85-87
Es reseña de:
Best practices for blended learning
Pete Sharma, Barney Barrett
Pavillon Publishing, 2018
Second language. Pragmatics
Naoko Taguchi, Carsten Roever
Oxford University press, 2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados